HEJ!

Ursäkta dålig update, men det vackra vädret har gjort mig trött och svullen så jag har mest legat still utan motivation till nått. Så jag uppskattar det lite svalarare väder vi har nu. Orkar äntligen göra lite saker igen. :)
 
Mina krämpor ökar ständigt varje dag. Det är tungt, huden spänner och gör ont. Kommer då och då molande värkar i bäcken, höfter, ja i allt i de nedre regionerna.. Känns bra så länge jag sitter/ligger och vilar men så fort jag är i någon form av rörelse är det bra jobbigt alltså. Och ryggen ska vi inte prata om när det är dags att gå längre stunder. 
Mycket vatten i kroppen nu, svullna fötter, ben, armar och händer nu. Gått upp över 20 kg snart. Det lär ju bli några kilo till.. Men ärligt, barnen väger nu äver 2 kg styck, det ligger strax över sin kurva så snart får de banne mig komma ut! :)
 
Igår trotsade jag mina krämpor för två timmar på E-lund och träffade min bästa kollega. Så mysigt och kul att göra något annat än att bara vara hemma. Införskaffade två linnen och ett par mysbyxor som jag ska packa ner i min väska till BB. Skönt med lite fräscha kläder med dit. Blev också två nya böcker, är en bokmal just nu. Ett bra tidsfördriv.. ;)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0