50 shades of Grey

 
Har under förra veckan läst den omtalade triologin om Anastasia Steel och Christian Grey. 
Härt mycket gott om dem men att de ska vara riktiga tanktsnusk böcker haha. Så hade inga höga förväntningar men måste säga att jag blev positivt överraskad. De var fan riktigt bra allt tre! :)
 
Första boken speciellt påminner mig om första twiligt boken, men i en mer vuxen version.. ;) Nää gillar dem skarpt så måste nog klicka hem hela triologin till min bokhylla. 
 
 
Maria
2014-07-17 @ 22:08:35

Älskar dessa böcker, tror jag har läst dem alla fyra gånger... Haha 😜

Svar: Ah det är as bra! :D Har redan läst dem två gånger nu ;)
Martina

fiftyyyy
2014-09-18 @ 16:49:40
URL: http://fiftyshadesofgrey.se

Loveee 'em!<33 kolla in fiftyshadesofgrey.se å se trailern å grejs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0