Nytt år..

 
Min nyårsafton var bra. Vi, med våra bästa vänner, åt och drack en massa gott. Tittade på fyrverkerier. Mysigt. :)
 
Dock började 2014  med en dunder förkylning. Inte så roligt. Hade ju planerat en resa ner till min pappa men det sket sig. Kul semester man haft egentligen.. Först magkatarr och allmänt slutkörd så får jag några få dagar då jag börjar känna mig normal.... och pang. Dunder förkylningen. Ingen feber än som tur är och hoppas den stanna borta också!
 
*Nyårslöften. Har ni avlagt några? Inte jag.. Eller jo jag har satt upp lite mål med 2014.
Förbättra min kondition - så jag orkar mer med allt! Ridning, jobb, livet.
 
*Försöka dra ner på sockersuget och äta lite mer hälsosammare. Vill inte skriva att jag ska banta. Visst att jag kanske lagt på mig, men det är inte allt här i världen. Sen om jag lägger om kost och försöker förbättra min hälsa är resten bonus men det är inte det som är mitt prio utan det är mitt välmående och min ork för mitt liv.
 
*Ta grönt kort och komma ut och tävla med T.
 
Vad tror ni, kommer jag lyckas. :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0