Nytt år

 
Nu är snart 2014 slut och 2015 står för dörren...
 
2014 har varit ett mycket speciellt år. Exakt den här dagen för ett år sedan skojade jag om att jag kanske är gravid för min bröst ömmade hela tiden. Men skämtet slog rot i mig.. När hade jag mens senast? Började jobba igen efter ledigheten och jag började må dåligt. Köpte ett graviditetstest och det visade positivt. En underbar start på det nya året. typ, om vi inte räknar med två månader av illamående och trötthet. Men det gav med sig och jag kunde njuta av att bli tjock. Sen blev jag för tjock... Allt blev jobbigt och det blev finaste sommaren på jag vet inte hur länge. Och jag tittade på den genom fönstret. Ja jag missade den totalt. Men det var det värt. :)
 
Hösten med våra småttingar har bara sprungit iväg. Nu är de 4,5 månader och ska uppleva ett nytt år. Det händer mycket med dom varje dag, och vi längtar massor tills de börjar krypa, gå, prata! Åh. Det kommer bli ett underbart år 2015.
 
Det endast som kan tänkas saknas det är en häst. Min häst. Att flytta hem till Strömsholm och vara omgiven av vackra hästar varje dag hjälper inte abstinensen. Men varken tid eller pengar finns för en häst just nu. Det är bara att inse. Men jag har en vild fantasi om att vi ska vinna på v75 och bli mångmiljonärer. Då ska jag bli hemmafru på vår hästgård. ;)
 
 
Hoppas ert år har vart fantastiskt som mitt och att ert 2015 kommer bli lika bra som jag hoppas att mitt ska bli.
Kram
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0