Pollen sucks!

 
Från att inte vart så överdrivet allergisk de senaste åren, slog pollenallrgin till hårt under helgen. Hel täpt, trött, huudet som en ballong och ont i bröstet. Svårt att andas och svårt att sova. Men efter lite om och med kunde jag få tabletter som är okej att äta samt nässpray och ögondroppar. Två dagar hemma från jobbet så känns det bättre. Imorgon satsar jag på jobb. Får se hur det går då, blir ju lite mer utevistelse då..
 
Helgen (innan allergi chocken) bestod av shopping, har växt ur en del kläder.. Hrn. ;) Och vi hade även grillpremiär. Helt underbart! :D Grillat är ju bara det bästa som finns. ♥ Hann njuta lite av våren innan allergin kicka in. :)
Vad gjorde ni?
 
Jag och F promenerade på mitt älsklingställe i lördags..
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0