Feeling better

Känns som om förkylningen äntligen börjar vända, inte bra än men känns åt det bättre hållet nu! :)
Har kunnat gå lite längre promenader med F idag, riktigt skönt att få röra kroppen lite. Har fått lite ryggont men tror det beror på våran soffa, jag sitter inge bra i den. Blir fotöljen för mig från och med nu.  
 
Har försökt få till en bra magbild men vi har ju ingen stor spegel så det sket sig. Måste be C ta en, eller passa på när jag är hos mamma, de har en lite större spegel. :)
Magen har växt sjukt mycket sen ultraljudet förra veckan. Helt sjukt vad fort det går nu! Jag kan känna att det rör sig där inne men jag vet inte om det är sparkar liksom? Hur känns dem?
Ska bli kul sen när man kan urskilja vem det är av dem som rör sig och så. Vem som är vildningen..hehe ;)
 
Nästa vecka ska vi beställa vagnen och köpa hem säng å skötbord så allt finns hemma. Vet att det egentligen är tidigt, men eftersom det fins risk för förtidigfödsel samt att jag snart kommer vara lika stor som ett hus så tror jag att det är bättre att förbereda sig i tid. Vill ha två stycken babynest redo innan de kommer också...
Tips på var man kan hitta bra babynest, gärna lite ovanliga färger/mönster på.. :)
 
 
 
Längtar tills de där två tittar ut :) Vill planera dop på slottet..... ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0