full fräs

Den här helgen gick i hundra knyck!
 
I fredags var det ridning, så var hemma sent. Lördag bar det av med ett gäng tjejor till Estocolmo för tjejmiddag hos en kompis som flyttat dit. En mycket trevlig kväll med god mat och gott sällskap! :) ♥
 
C var barnvakt så när jag kom hem i lördags kväll var min säng okuperad av två barn så jag spenderade natten på soffan. Och det vart ju såklart en tidig morgon och en söndags förmiddag med utflykt till fårhagen i byn och sedan strömsholm för glass och hästklappning. Mysigt faktiskt!
 
Sedan hann vi med ett stop hos svärföräldrarna för lite grillning, innan jag åkte hem till stallet! Ja hem till stallet, för ibland känns det nästan som om man bor där! ;)
Efter ett lyckat ridpass var det bara åka hem och vila en timme innan sängdags och en ny arbetsvecka. Phu! ;)
 
Hur var er helg? :)
 
 

Drömmer om en utlandsresa.... ♥
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0