a ordinary day

 
Kan väl inte påstå att det här har varit någon någon bättre vecka, men så kan det ju vara ibland. Jag kan väl i alla fall få hoppas på ett bra avslut? :P
 
Jag vaknade ju upp på fredag morgon (läs igår) med halsont och frossa. Kändes som om att livet lite smått skulle gå under. Tog mig igenom dagen, som för övrigt var kass då halva personalstyrkan på jobbet är sjuk och V-åsstad inte har några vikarier. Hurra! Men som sagt fighting spirit!
 
Kvällen blev faktiskt bra. Precis en sådan kväll jag behövde. Tacos med mamma. ♥ Sedan en god vän, en kopp te och idol. Ja så borde varje fredagskväll vara. :)
 
 
Sedan hoppades jag på att få sova sådär riktigt gott och vakna upp alldeles pigg. Nja inte riktigt. Drömde mardrömmar, två stycken ! Och bara om konstiga saker, dörrar som öppnas och stängs, knakande golv och bara massa läskigheter ni vet. Det är fan det värsta jag vet, spöken alltså! Är så sjukt mörkrädd så det finns inte.
 
Hur som, det blev en tidig morgon på det.. Hade tvättstugan! Men blev en promenad till bageriet och lite gott bröd till fukost, känns lovande! Förkylningen känns också bättre! :)
 
 
.... Men en timme senare har jag lyckats låsa mig ute för smarta jag glömde nycklarna i tvättstugan. Men suck! Tur att min bror var snäll att komma med reserv nyckeln. ♥
 
Nu tänker jag åka till stallet och hoppas på att denna dag kan gå min väg i alla fall och att kvällen bjuder på trevligheter med mina bästa! :)
 
Kram på er!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0