Vinterjacka hit och dit

 
Jag har haft sådan jäkla otur i mitt letande efter vinterjacka! Av dem jag gillat och velat ha är de antagligen helt slut eller så är bara min storlek slut. Blir så trött!
 
Imorgon ska åka och pröva en jacka jag såg på hööks idag, riktigt fin och går att ha som "vanlig" jacka. :) Håll tummarna att den finns i min storlek... Ska även in på XXL och se vad de har, vi hann inte gå in där idag.
 

 
Annars idag så fick jag med mig hem från just hööks, nya ridhandskar och skor. :) Mycket nöjd.
 
Jag och C har idag gjort E-lund samt vart ner på stsan och lyxat oss på Jensens med god mat. Sådana här dagar skulle man behöva ha oftare. :) Bara ägna sig åt varandra, kika i affärer, knalla runt, äta god mat å bara mysa. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0