who am I ?

 
Min chef ställde mig frågan idag.. Vem är Martina? Och hjälp vad klurigt det är att svara på, trots att jag känner mig så säker i mig själv. Vem är liksom jag...
 
På jobbet är jag kreativ, spontan men samtidigt organiserad. Tänker på helheten, lösningsfokuserad, positiv och försöker tänka utanför boxen. Jag gillar att ha en ledande och mer betydande roll. Jag vill göra skillnad och vill visa en verksamhet jag är stolt över. Men jag har lätt att ta på mig för mycket så måste vara försiktig.
 
Men privat då, hur är jag där..? Hm ja jag är en renodlad hästtjej. Jag är på mitt jobb 8 timmar sen är jag istallet mellan 1-4 timmar varje dag. Vad säger det om mig som person? Jag menar hur är jag? ....
 
Jag är ju ärligt mest trött för jämnan, har lite smått ångest för allt jag inte hinner med.. Sambo, vänner, familj, hemmet ... Jag skulle vilja vara spontan och rolig, men min tillvaro kräver detaljerad planering. Jag kan inte vakna upp en lördag och känna WOW- det här vill och SKA jag göra idag. Utan för att hinna med det jag vill och måste så ska klockan ställas och allt planeras.. 2 timmar städning, 3 timmar på stan, 3 timmar i stallet - hem laga mat osv. annars räcker inte mina dagar till....
Så vem är Martina?
 
Jag försöker vara glad, spontan men samtidigt organiserad. Jag försöker vara omtänksam, en bra vän/sambo och försöker vara det även när tiden/orken inte räcker till. Jag vill och försöker vara den inspirerande och ledande tjejen jag är på min arbetsplats. Men det lyser kanske inte alltid igenom. Jag vet ju att jag är väldigt egocentrisk. Jag gör det jag mår bra av, umgås med dem som ger mig energi resten får liksom bli som det blir vilket inte alla tycker är okej alla gånger...
 
Men jag tycker i alla fall att jag är jag. Och jag gör inte mer eller mindre av mig. Jag tror jag är ganska duktig på att visa mig själv - även om jag inte kan sätta direkta ord på hur jag är alla gånger!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0