Long time no see

 
Godmorgon! :)
 
Sitter och äter torkade plommon så här på morgonkvisten. Ska strax ut med F innan jag beger mig mot mitt kaos jobb. Ja det är inte så vidare kul där just nu.. När tre ordinarie härliga kollegor är hemma i mitt arbetslag så känns det lite tungt och ensam. Tur att jag har en fantastisk kollega kvar med mig.. annars hade jag med varit hemma. :P
 
T har varit något försummad på sistone, men tränade i förrgår och jävlar! Han gick som en dröm. Galoppslutor och galoppöppnor, han bara dansade fram fina killen. Nu blir det tvunget att vila två dagar pga mörkret och sena jobbdagar men på det igen på torsdag. :)
 
Nej det var bara en snabb titt in om ingenting alls!
Pratar mer sen! ♥
 
Måste verkligen fixa lite nya bilder på T..
Han har ju blivit såå mycket snyggare i kroppen än där.. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0