jul i mitt hus

 
Åh jag sitter här med världens julstämning... För igår kunde jag inte hålla mig längre... Allt åkte fram, gardiner ljusstakar, julstjärnor och alla tomtar! :D ♥
 
Mina grannar går väl i taket över att jag tjuvstartat men det skiter jag i. Nu vill jag ha jul! :)
 
Skulle egentligen varit på bio igår.. Men min magkatarr som jag fått under veckan visade sin dåliga sida igår. Tror nog det var lite söndagsångest mest.. Har haft tuffa veckor på jobbet, så man längtar ju inte direkt dit. Men idag är det kompetensutveckling. det betyder att jag ska sitta på föreläsningar under fm och på eftermiddagen ska vi arbeta i arbetslagen. Hoppas att det blir en givande dag. :)
 
Nu är allt som saknas lite snö.. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0