130530

 
Hej å hå. Kan vi med säkerhet säga att sommaren är här nu? Ja menar det är ju ändå juni om knappt två dagar. Så sommaren är äntligen här! Och det är full fart med allt just nu.. 
 
På jobbet ska vi byta lokaler inför hösten och det är en process som startar nästa vecka. Hej och hå det kommer bli mycket och det kommer bli stressigt. Mitt i allt är det också de sista utvecklingssamtalen, schemaläggning inför sommarsammanslagning, samt schemat till hösten. Det ska vara sommarfest och midsommarfest. Kommer allt hinnas klart. Nej troligen inte men då är det så. 
 
Efter den här veckan är det fem hela veckor sen semester för min del. Å tro mig den kommer välbehövligt! Ska bli skönt att få vila upp sig i fyra veckor. 
 
 
T och jag kliver framåt. Mycket miljö och motionsträning nu. Det är kul! :)
Nästa helg är det strömsholmstävlingarna. Mycket roligt ska det bli. Kanske kan få se lite fina hästar, picknicka och fynda nått kul till mig eller T.. ;)
 
Nej jobbet kallar. 
Kram på er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0