mamma

 
Idag vill jag bara passa på att Tacka min underbara mamma för att hon ställer upp för mig i alla väder!
Inte bara med att vara mamma så har hon alltid hjälpt mig med allt konstigt jag kan behöva hjälp med..... typ som städning, och kanske lite matlagning. ;)
 
Nu förtiden så är det annat hon hjälper mig med och det är djuren. Hon passar vår fina F när vi jobbar och sliter och var och varannan dag kommer hon med mig ut till stallen och mockar, borstar, byter vatten, hänger täcken, värmer bett och lindar upp lindor med mera... Jag är evigt tacksam för att du är med och förenklar min vardag. Och att du tycker det är kul att vara med lilla mig. :)
 
Puss å Kram och jag älskar dig!
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma
2013-03-19 @ 17:08:45

Tack älskade unge ;))... Allt jag gör för dej är bara roligt !!

Svar: puss!
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0