130315

 
 
Jaha klockan är 06.13 och här sitter man i köket. Ute är det -19.2 känns väldigt lockande att ut och gå med hunden. Alltså seriöst!? Vad är det för fel? Det var ju på väg att bli vår sen bara vände allting och det blev snorkallt igen! Jises! Är inte helt nöjd om jag får säga så...
 
Hur som idag är det fredag och ännu en vecka har rullat snabbt förbi. Hästar å jobb tar det mesta av min tid som vanligt, men jag kan inte klaga. Har ett bra jobb och toppen fina hästar! :)
 
C lärde mig baka rulltårta igår, och dem ska jag bjuda på idag på jobbet då vi står för fredagsfika haha. Hoppas de går hem. ;)
 
Hoppas ni alla får en fin fredag!
Kram
 
 
En gammal bild från en ganska saknad tid i ett paradis.
 
 
Emma
2013-03-16 @ 17:38:14

Om jag minns rätt tog jag den där bilden en väldigt tidig sommarmorgon minns jag rätt ;)?

Svar: Du minns helt rätt ;)
Martina

Emma
2013-03-18 @ 21:33:15

Verkligen ett paradis och oj så mycket mysiga och roliga barndoms och ungdoms minnen man har tillsammans allihopa därifrån! Blir nästan gråtfärdig när man tänker tillbaka på allt. Jurk nu är man vuxen ock måste Jobba men minnen lever kvar :D

Svar: Ja men eller hur! Jag känner precis likadant och kan ibland längta ihäl mig efter den tiden så mycket! Men som du säger man får vara tacksam över alla fina minnen som lever kvar! :)
Martina

Emma
2013-03-19 @ 20:31:49

Du är inte ensam!!! Vi alla som höll ihop känner nog så! Buhu Får knappt prata om de vad hände sen! Hehe!

Svar: Kanske dags för en återträff snart :)
Martina

Emma
2013-03-20 @ 22:14:40

Hehe ja ialf mellan oss :)! Dem andra är så svåra haha!

Svar:
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0