130308

Godmorgon!
 
Fredag och återigen har jag stängning. Fy så trist känner jag. Lite otur att råka ut för det två veckor i rad men sånt är livet ibland. Det är lite lugnare på jobbet nu och vi har kunnat komma in i lite bättre rutiner.. Ännu ingen ny kollega men har verkligen en toppen vikarie som vi hoppas få behålla ett tag! :)
 
Hästarna har båda haft en väldigt lugn vecka. N var ju lite sämre ihelgen igen och därav vila under veckan. Min vetrinär ska kolla honom nästa vecka eftersom han inte blir bättre. :/ T har jag inte riktigt haft tiden och orken till den här veckan, har kännt mig lite matt och haft ont i halsen. Men hans ägare tyckte det var bra med lite vila för honom då och då så han får vila huvudet. Så jag behöver inte ha dåligt samvete. Han gick ett dressyrpass igår och vi var väl inte helt överrens men tillslut blev han mjuk och fin och framförallt avslappnad. :)
 
 
Helgen bjuder på lördag till med en tripp till mina underbara kusinbarn för lek och bus. På kvällen ska en underbar vän firas för 25 år levda! :) Söndag består av ridning och att fira världens finaste systerdotter som idag blir hela ett år! ♥ 
 
 
 
 
Sen vill jag bara säga att jag inte är helt nöjd över att det är ver tio minusgrader så här på morgonen. Jag vill ha vår och att all is och snö ska smälta NU!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0