Here I am!

Dålig uppdatering igen. Bad bad. Men mina timmar räcker inte till.
 
Men allt är finimang och rullar på. Härlig långhelg har det varit också!
 
Riktigt fint väder i torsdags - hann lapa lite sol på balkongen och bara mysa. :) I fredags jobbade jag en sväng men kvällen bjöd på trevligheter i grannbyn. I lördags var det överraskningsfest för min fina vän Malin. Helt klockren kväll och det var riktigt roligt att gå ut faktiskt. :)
 
Söndagen spenderades nere vid slotter och lite hästtävlingar. Mycker mysigt. Hade gärna spenderat lite mera pengar men unnade mig i alla fall en ny piké. Är ju faktiskt på gång att köpa en ny sadel så kan inte kasta ut för mycket pengar...
 
Idag är det måndag och en ny vecka. Vi har sjukt mycket på jobbet just nu och känns som om jag skulle behöva jobab över ex antal timmar varje dag för att få ordning på allt innan semestern... Kämpigt men kul.
 
Nej ska faktiskt göra ett ryck och försöka städa lite. :)
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0