semester dag 4

Dagarna bara rullar på. Härligt men det får inte börja gå för fort nu! ;)
 
I tisdags var jag och mamma på åsby och shoppade blommor. Ska lägga upp bilder på hur balkongen ser ut, börjar faktiskt bli lite mysig nu. :)
 
Igår tog jag med mig min vän in till stan och fixade en ny telefon. En underbar S4a ligger nu här bredvid mig. Me lika alot! Känns skönt att ha en fungerande telefon och kamera!! :D
 
Igår hade jag också dressyrträning med T. Det gick bra, fick loss honom och fick framförallt ett ärligt stöd och framåtbjudning. Har saknat det något efter vilan här. Idag får han vila, med en lite promenix ikväll bara så ska vi träna imorgon igen! :) Då blir det dressyr med lite cavaletti inslag. Ska bli riktigt roligt! :) Måste få med någon fotoglad snart. Vill ha lite sommarbilder! :)
 
Ikväll ska jag rida en annan häst i stallet. Ska bli kul. :) Alltid lärorikt att sitta upp på andra hästar. Red på den för ett tag sedan men har faktiskt ridit den hästen ganska mycket för ett par år sedan då den stod i samma stall som N.
 
Men det blir ikväll.. Nu ska jag lasta in paket, hund och mig i bilen och rulla till mamma. Hon fyller år imorgon men vi tänkte ha lite kalas idag! :) Myspys.
 
Ha en fin torsdag! ♥
 

 
mamma
2013-07-11 @ 21:08:54

Hahahaha.... Martina !!! Tur att du är söt i alla fall ... Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0