Dressyr på schemat

 
Godmorning ladies and gentelmen..
 
Haha.
 
Sjukt morgontrött idag och känner mig lite mosig. Fy. Men bara att tagga för dressyrträning står på schemat.
Hade inte världens bästa uppladning igår, blev aldrig någon riktig ridning..
 
Det började med innan ridningen att T hade en baksko lös som F så snällt hjälpte mig att ta bort och sätta dit korrekt igen. Super nu kunde jag ju rida! :) Bara det att jag valde att rida fram i skogen där han såklart lyckas trampa av sig en framsko. Gah. Så igår kväll fick F slå på en andra sko för dagen så jag kunde träna idag. Jaja hoppas att tränignen ska gå bra och att alla skor sitter på plats nu när jag kommer ut. Han har ju gått ute hela natten så man vet ju aldrig. :P
 
 
.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0