tuesday

 
Fan vad jag är glad att jag började rida T. Vilken häst! :) Dressyrträningen gick jätte bra och vi har fått mycket saker att öva på! :) Super kul.
Skulle skrittat ut honom idag men på grund utav vädret fick han vila. Likaså imorgon, Får gå ner till ridhuset på torsdag och rida honom ordentligt.
 
Och på tal om vädret. Hallå. Vad är detta? Det kändes ju nyss som om våren stod och knacka på dörren. Nja känner mig inte helt nöjd, men det kanske är bättre än lera och skit? Ja jag vet inte vill bara ha sommar och ljusa varma kvällar. :)
 
 
N har vilat ett par dagar igen och fått en omgång butta. Idag longerade jajg honom i grimman lite lätt bara för att se hur han rörde sig. Och han såg inte halt ut, men väldigt stel och strupplig i bak. Får se hur det se ut imorgon när buttan avtar lite mera. Kan kanske tömköra honom i helgen - vill nog försöka lossa honom från backen för att se om det kan släppa om han blir mer lösgjord i kroppen. Hoppas han blir bra snart. ♥
 
 
Jobbet är pain in the ass just nu. Känner mig stressad, omotiverad och rätt less på att jobba kort med folk. Känns lite tråkigt att känna så när det bara gått två veckor knappt på den nya terminen. :/
 
Jaja bara och bita i.
 
Snart helg och då ska jag inreda vårt vitrinskåp. :D Underbara C har slitit igår och idag och nu är nästan hela ihopsatt. :) Sakta men säkert börjar lägenheten ta form. Gillart!
 
Trevlig kväll på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0