There is a new boy in town!

 
Vad hände med vår vargavinter? Nu är det helt plötsligt vår ute!?
Ja mig kvittar det väll egenligen men hade väl hoppats på någon månad till med snö.
 
N är halt fortfarande. Det sitter någonstans i ryggen, någon form av sträckning som har gjort honom spänd och stel. Skit tråkigt rent ut sagt, men jag hoppas han blir bra snart.
 
Idag hade jag min premiär dag med min nya kille. Tandtinus aka Tinus. Vi tog en lite skritt-tur för att känna lite på varandra och den nya omgivningen. Det gick jätte bra, imorgon ska jag känna på honom lite mera. I helgen blir det att rida ner till ridhuset och verkligen rida honom. Det ska bli jätte spännande. :) Ska försöka knäppa lite kort på honom imorgon också. :) Jag hoppas verkligen att han och jag ska trivas tillsammans.
 
 
Nyår. Det var riktigt roligt och lyckat. God mat och trevligt sällskap. Kan knappast bli bättre. :) Bilder kommer imorgon. Håll utkik! :)
 
Nej nu ska jag krypa ner i soffan och se vad TVn har att erbjuda. :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0