mitt fullspäckade 2013

 
Jaha nu har det snart gått en hel vecka på det nya året och det känns som om det kommer bli ett toppen år! :)
 
Imorgon börjar jag att jobba igen på riktigt. Imorgon börjar mitt nya sunda och extremt hektiskta liv. Mina dagar kommer vara fullspäckade och jag har den senaste tiden tänkt, tänkt och övervägt och tänkt lite till om hur jag ska få min vardag att gå samman. Det är banne mig inte lätt men jag ser en struktur och om jag får hålla mig frisk och kry så hoppas jag att den ska hålla. :)
 
N och T kommer ha ett väl strukturerat schema om hur deras träning respektive vila ska se ut. Min första tanke var att de ska få vilodag samma dag, så jag fick en hästfri dag, men det passade inte med ridhustider och mörker så nu får de olika dagar och jag får rida varje dag.. ;)
 
Idag var jag och red T i ridhuset för första gången. Det var nu fjärde gången jag red honom och idag kände jag verkligen att han känner igen mig och han var mycket mer avslappnad när jag gjorde i ordning honom. Riktigt kul. Han var super fin i ridhuset men jag behöver verkligen rida in mig på honom. C filmade en snutt med sin mobil, visar den så fort han laddat över den till datorn. :) Bjuder på en kass mobild bild på honom sålänge.
 
 
 
N börjar bli bättre, han är igång igen nu - har gått två dagar och det har kännts okej. Imorgon ska han vila, bara stå ett par timmar med b&t täcket. Det har verkligen haft bra effekt på honom, men han kan inte ha det för länge för han blir svettig ganska fort. :P
 
Nej nog om hästarna nu. Ikea är ett hett resemål för ss just nu. Vi har valt ut en del möbler vi vill ha, så på tisdag eller onsdag ska vi in och köpa dem! Känns riktigt spännade och kul med lite nytt. :) Längtar tills vi ska renovera vardagsrummet och köket, men pengarna räcker inte till just nu så det får bli under våren sen.. Den som väntar på nått gott eller vad säger man? ;)
 
Å nu äre dag för godnatt!
Sweet dreams ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0