Gömörrön

 
Torsdag igen och snart en välbehövlig helg. :)
 
Ikväll ska jag traska ner till ridhuset med T. Vi ska jobba vidare med olika sidvärts övningar som vi gjorde på träningen i måndags. Om det är lugnt i huset tänkte jag också slänga fram ett par cavalettibommar och trava över. Mest för att känna hur han reagerar. Kanske blir lite hoppning nästa vecka? :) Hoppas kunna få lite film ikväll som jag kan bjuda på.
 
Annars är det heldag på jobbet som gäller, har stängning. Tycker inte om det men man kan ju inte tro att man ska få gå hem tidigt varje dag heller så..
 
Snart är hela vårt vitrinskåp ihopskruvat så ihelgen ska det inredas och fixas här hemma. Supermys. :) Önskar att det var födelsedag och lön typ nu! Så jag kan åka och handla gardiner och annat som behövs hem!
 
 
Förresten var det någon som såg på Mia Skäringer igår? Fan hon är bra skön alltså. :) Riktigt bra programm tycker jag.
 
Ha en fin torsdag allesammans.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0