2013-02-08

 
I söndags och i måndags red jag T och hann gick som en sann dröm. Det var liksom som om vi bara flöt fram och han gjorde allt jag bad om med perfektion. Min tränarare var super nöjd med oss i måndags - hon hade inte sett oss på två veckor och tyckte vi hade gjort stora framsteg och det är ju jätte kul att höra. :) Nu börjar jag verkligen kunna rida honom ordentligt. Redo att börja hoppa snart känner jag.. ;)
 
Vill ha med någon som kan filma honom ordentligt så ni får se hur fin han är. :)
 
N är varken bättre eller sämre. Har svårt att avgöra vissa dagar om han är halt eller om han bara är stel. Denna vecka har vi jobbat på med promenader och jag håller alla mina tummar och tår för att han ska bli bättre. :/
 
Hästarna är verkligen min ljuspunkter just nu. Och de får mig att hålla ihop vardagen nu när jobbet bara har varit kaos.
Det har verkligen varit en pain in the ass. Vill knappt gå dit! Har haft en båda mina kollegor borta och max en vikarie / dag och vissa stunder har jag arbetat helt själv. Så en veckas semester nästa vecka sitter inte helt fel. Ska bli så djävulskt skönt så ni anar inte!
 
Nu måste jag dock börja rulla mot sista dagen på jobbet. Längtar så tills den är över och man är fri för ett tag.
Kram på er all därute! Ha en fin fredag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0