12 dagar kvar

Inte långt kvar till julen nu! Så underbart :) Och jag ska vara ledig i 17 dagar! Så jäkla skönt det ska bli. Jag är väl värd det måste jag säga. Jag har haft fyra dagars frånvaro denna termin, det är helt sjukt bra gjort av mig att stå på benen så länge. Nöjd. 
 
Hoppas verkligen nästa termin blir lite lugnare och harmoniskare. Dessutom blir det en massa spännande händelser att se fram emot... Dels nytt arbetssätt, en rolig utbildning i mars samt få åka på mässa i maj för att prata om ipads i förskolan. Ser fram emot det! :)
 
Idag hade vi lucia-drop in med julpyssel för alla barn och föräldrar. Snacka om fullt ös. :P Så nu tänkter jag däcka i soffan. Imorgon är det fredag sen en underbar helg att vänta - då en bland annat en julgran ska införskaffas! ;)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0