sämst helg

 
Jag hade ju lite jobbångest sista dagarna på semestern.. Sen tycker jag att de släppte ganska fort efter jag väl börjat jobba, men var lite konstig i magen under veckan. Reflekterade dock inge mer över det förrän igår morse då jag vaknade av världens magknip! Dessa magknip har sedan hållit i sig hela helgen nu och de blandas med illamående och allt för många toalettbesök...
 
Så nu är min fundering, vad är detta? De är ju inte magsjuka, eller? Är det fortfarande någon form av stress/ångest som spökar? Förstår inte... Kan jag ens jobba imorgon? Jag kan inte vara sjuk. Har inskolningar och massor av annat att göra. Jaja sålänge jag inte kräks kanske jag kan gå till jobbet iaf?
 
Med andra ord är detta en riktig skit helg!
:(
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0