one last day

 
Imorgon är min sista semesterdag. Jag menar hallå sista dagen!! Vad hände? Fyra veckor borta. Poff. Snyft... :'(
 
Jobbångesten är enorm men det är bara och bita i sura äpplet och kämpa. Hösten kommer bjuda mig på många utmaningar och det ska bli intressant att se hur jag ska klara av det. Jag hoppas såklart på att jag ska lösa det på bästa möjliga vis och att dessa utmaningar kommer får mig att växa som person och som pedagog ännu mera! Nya kollegor och nya barn, here I come! :)
 
Men semestern då, semestern som bara sprang förbi. Usch. Hann jag allt jag ville? Nja. Mycket men inte allt. Har fortfarande inte spikat upp tavlorna som jag skulle, eller skurat balkongen, eller städat bilen.. Ja en del saker jag inte hann med. Ganska tråkiga saker så vad gör det då. :P
 
Det jag däremot har hunnit är att vila, tittat på filmer och dyl som jag aldrig annars hinner. Tagit hand om mitt hem, fixat med blommor och annat.Umgåts med min familj och en del vänner också.Och spenderat tid med hästen. Faktiskt haft en mycket bra semester ändå, även om jag inte gjort något speciellt. :)
 
Nu ska jag sova, imorgon ska jag dressyrträna, träffa en gammal kompis, fira C´s farmor och sen avsluta kvällen på Tabban med underbara tjejjor. :)
 
Natti.♥
                   
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0