Back to work

 
Så då har man klarat av första arbetsdagen. Det var ju faktiskt inte så illa. Glada möten bland personal och barn. Känner mig redo att ta emot nya barn och nya utmaningar. Så fort släppte den där jobbångesten!... ;)
 
Fick en kort dag som start. Klagar inte då hinner jag städa lite och pyssla. Blir ridning ikväll - ska ska ska försöka gå ner till ridhuset och jobba med lite bommar. OM jag får bärhjälp eller inte bärhjälp.. Kan bära själv! Hålla-hästen-hjälp skulle behövas. ;) Någon frivillig?
 
 
Min sista helg var underbar. En härlig fredagskväll med gott sällskap, god mat och dryck. Inget att klaga på! lördag och söndag bjöd på sol och värme = ligga på stranden med goa vänner upp i mellanängens paradis. Lovely ♥
 
Hoppas ni alla får en trevlig vecka! :)
Kram på er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0