130416

 
Dressyrträning igår med bästa T. Dock var det lite knackigt och jobbigt men tyckte det gick bra över lag. :) Duktiga Sara Stina var där och fotade mig och T, så hoppas kunna visa lite bilder snart! :)
 
Så länge bjuder jag på en film från ca två veckor sedan. Behövde se mig själv rida skänkelvikningar, då jag känner att jag tappar honom något men har svårt att säga hur jag ska förändra när jag inte känner exakt och ser mig själv och vilket fel jag gör...
Tränar på en övning som jag gjort under mina dressyrträningar, att motställa honom första halvan av diagonalen och sedan ställa om honom och fortsätta flytningen. Detta för att hela tiden ha med mig båda bogarna i flyttningen. Så nu visar jag min kassa ridning på denna underbara häst. :)
 
 
 
 
I söndags skuttade vi lite över en cavalettibock. Haha våra första språng ;) Kommer film från det också under veckan. :P 
 
Gokväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0