130409

 
Tisdag idag. GIllar tisdagar för då slutar jag tidigt och jag hinner med så mycket mer än bara hästarna. ;)
 
Är dock mycket glad just nu för T går super bra! Underbara häst. Ska våga hoppa lite ihelgen tror jag. Börjar ju bli dags nu, var på g, men fegade ur när han började trilskas ute men det har vi ju kommit över nu så.. :)
 
N slutar med sin medicin imorgon, då ska min vet. kika på honom igen så får vi se. Han är mer avslappnad i skritten nu men frågan är hur det blir när han inte får antiflamatoriskt och smärtstillande längre... :/ Hm, min lilla bebis. ♥
 
På jobbet är det fullfart och ska jag vara ärlig vill jag bara ha den här terminen överstökad. Blickar redan framåt mot hösten med mitt nya arbetslag och nya lokaler. Längtar väldans mycket! :)
Just nu är det mycket hemarbete. Har sju utvecklingssamtal att se fram emot nu under slutet av april och i maj. Kul men tufft. :) Tur att jag har så bra föräldrar och barn.
 
I övrigt. Nedräkning mor gbg. Längtar till tusen! :D
 
 
Nej klockan tickar på. Jag ska dra på mig joggingskorna och möta upp en vän för en kvällsrunda!
Hörs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0