130402

 
Påskhelgen gick alldeles för fort. Mina fyra lediga dagar var över innan de ens börjat! Kom igen! Jaja bara och bita ihop ett par veckor sen far vi till Götelabooorg. :D Åh hästtävlingarna i världsklass i tre hela dagar + en heldag i Sveriges finaste stad. :) Önskar bara att jag kunde få vinna på lotto innan. Finns så mycket jag skulle vilja shoppa där nere. Till mig och till T. :) Skulle vara kul att få shoppa lite nya kläder och skor till mig men vill också ha ridkläder och en del utrustning! Måste nog göra upp en budget..
 
T har vart lite sådär i dressyrarbetet ett tag men tror han tycker det är lite tråkigt mest. Har ju inte ridit så mycket ute under mars eftersom han bara vänt och försöker gå hem med mig. Men jag är envisare än honom så nu har jag kommit ifrån gården i flera dagar! :D Underbart! Och jag märker att T tycker det är skönt att få vara ute och trava av sig lite. Hoppas det gör att han blir lite mer engagerad i markarbetet. :)
Ihelgen tänkte jag försöka jobba lite mera med bommar och cavaletti. Dags att skutta över något litet hinder snart också. ;) Nu när allt börjar stämma.
 
Hoppas kunna få lite film och bilder på honom snart. Vore kul att visa upp lite hur han går nu. :)
 
Ha en fortsatt trevlig vecka! :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0