wednesday

 
Rast.
 
Mitten av ännu en vecka.
Jag har fortfarande svårt att acceptera att tiden går så fort. Känns som om livet bara rinner förbi. Jag måste försöka komma över det, sluta tänka och leva i nuet.
 
Har några bildbombs inlägg, ridfilmer och en minnesfilm på g. Ska lägga på tidsinställda så fort jag får tid. :)
 
Ikväll ska jag ut å plocka rönnbär till mina 13 barn. Det ska göras hösttavlor! :D Hoppas de kommer tycka att det är roligt!
 
Haha blev dumförklarad av en två-åring idag.
Vi satt och åt lunch - å det var ingen god lunch tyckte varken barnen eller jag. Så jag hämtade lite knäckebröd istället. Så frågade jag ett barn som bara satt och åt rödbetor ..
"Vilken smörgås vill du ha?"
"Nä ingen"
"Men xxx, vill du inte ha en smörgås?"
"Nä äter mat nu tina."
 
Haha annars ska de alltid ätas smörgås istället för mat nämligen och så ska man avra snäll å ta fram smörgås nä då är det mat som gäller. :)
 
De har så härliga kommentarer som kan förgylla hela dagar de små liven.
Det är verkligen ett underbart jobb man har, även om det kan vara stressigt till och från.
 
Nej ha en fortsatt trevlig onsdag. Kanske tittar in ikväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0