"namnam"

 
Fan vad jag har bakat idag! "Namnam" (Som mina barn på jobbet säger!).
Bjuder på bilder inom kort på mina verk. Det blir också lite nya pics på lägenheten. :) Just nu har jag inte ork eller tid att tömma kameran. Får bli imorgon antingen före eller efter jobbet.
 
Idag har det varit onsdag. Mycket bra dag.
Fick hem mina saker jag beställt från living and room. As snygga ljuslyktor och en jätte fin burk. Bilder på det kommer med snaaaart! ;)
 
Bokade biljetter till GHS. Hotell ska bokas i veckan. Sååå återstår BARA den långa vänta till sista helgen i april 2013. Jippie! Jag vill typ att det ska vara nu!
 
Well well.. Den som väntar på nå gott...... ;)
 
En till bra sak med idag var att hovslagarn var ut och skodde min häst samt tittade på hans dåliga hov. Det var ingen röta denna gång utan istället lite lite grus som åkte in i strålen och irriterat. Skönt. Kan troligtvis rida imorgon eller på fredag. :)
 
Igår beställde jag lite från den superbra sidan horze.se.
det blev nya reflexer som jag nämnde förrut att jag ville ha. Men hittade orangea, lite coolt. Sedan skickade jag med ett bett som jag är lite sugen på att testa. Hoppas att det ska fungera bra när jag är ute och rider. :) Hoppas att det kommer snaaaart!
 
Nej dags att sova. Imorgon SKA jag ut och springa innan jobbet. Banne mej!
Godnatt!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0