mot mörkare tider

 
Hej vecka 36 på detta år. Fan vad tiden går fort!
 
Nu börjar vi gå mot höst och mörkare tider så jag har lite att inhandla för att klara av mörkret på bästa sätt.
 
Nya reflex-senskydd. Perfekt att ha på frambenen istället för att sätta reflexband utanpå de vanliga skydden. Däremot kan jag ej ha sådana bak på N då han lätt slår ihop och behöver rejäla skydd bak.
 
 
Reflex boots. Perfekt att ha i mörkret då vår sikt också blir sämre. Vill inte ha några onödiga skador.
Jag har sen innan ett ridtäcke i reflex + en väst. Dock ska också beställa en reflexbrösta från Börjes tillsammans med en anti glipad. Har nämligen svårt att få mina schabrack att ligga stilla. Sadeln ligger helt perfekt men schabracken glider bakåt så ska testa en glidpad, som ska ligga mellan schabracket och sadeln. Är dock lite orolig att den kommer vara för tjock. Men beställer en så får vi se. :)
 
Behöver en pannlampa. Kan någon tipsa om en bra och billig?
 
Åh. Så mycket jag vill ha och inga pengar. Eller jo det har jag men de behöver gå till viktigare saker som typ ett hus! Håll tummarna för oss! :)
 
Ha en trevlig måndag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0