jag och min kille

 
Ridning på stubben idag. Mysigt! Men snart är den helt igen harvad. Och vi får gå tillbaka till våra grusvägar och skogsstigar. Suck.
 
N kändes lite trött och tung idag. Inte så fin som han var i fredags. Tycker inte riktigt att körningen påverkar honom på det sätt som jag vill. De får inte loss honom såsom jag vill att han ska vara. Men å andra sidan får han göra något annat än ridning så det är lite både och det där!
 
Mamma å C var med som publik idag. Så mamma fick öva lite med kameran, så bjuder på lite picks! :)
 
 

Vinkla upp händerna å trampa ner hälen! :@

Något tung och bakom handen men ändå ser han inte lite flashig ut? :)

Nöjda å glada var vi båda efteråt i alla fall! :)
 
 
Martin
2012-09-11 @ 15:37:31

Tack för en trevlig blogg!

Svar: Tack :)
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0