I made it

 
Ha! Jag steg upp å jag gjorde det!
Jag tog mig en tur. Inte en hel löptur. Gick en stund först. Så jag vaknar lite, är så otroligt morgontrött. Men sedan joggade jag på! Berömmer mig själv väldigt mycket.
 
Det är fan skönt att ha det gjort på morgonen. Då slipper man tänka på det när man kommer hem efter jobbet. :)
 
Igår blev det en tur längs stubbar å grusvägar på N. Mycket galopp så vi fick busa av oss till viss del.
Har införskaffat en glipad då jag inte tycke schabraken ligger still. Och testade den för första gången igår och är nöjd med resultatet. Hade också beställt en pullagrimma men den var grymt förstor så får skicka tillbaka den.
 
Idag ska det städas hemma efter jobbet. Inte kul men måste göras.
 
Skulle väldigt gärna också åka och köpa skor. Har verkligen inge skor kvar att ha på fötterna! De är trasiga å kastade.. Hur långt är det kvar till lön? 
 
 
Mollypolly
2012-09-13 @ 16:36:07

Duktig tjej som springer på morgonen :) factor nästa! ;) <3

Svar: Tack fina du :) <3
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0