Go'kväll!

 
Långa dag idag med. Känner mig riktigt trött, men ville knåpa ihop ett litet inlägg här innan jag går till sängs. :)
 
Igår blev mötet med chefen inställt. Otippat. Nej inte direkt. Konstigare människa får man leta efter... Positivt är att jag fick lite extra planeringstid innan personalmötet.
 
Imorse öppnade jag, vilket betyder att jag började 06.20. Gäsp. Slutade runt ett, drog direkt till stallet för att finna min häst halt... Hans känsliga hova som börjar krångla så fort det blir blött och lerigt ute. :/ Så boxvila minst en till två dagar till. Tråkigt.
 
Styrde då bilen till Kolbäck, tände ett ljus på älskade farmors grav. ♥
Och åkte sen hem till mamma för en liten pratstund och lånade nya numret av jotex. :)
 
Vidare hem, hämta upp C å vidare till E-lund för lite käk. En tur på Blomsterlandet å paprika och till sist maxi. Blev en ny blomma å kruka så har ändrat om lite hemma i fönstrerna. Kanske bjuder på en bild imorgon när det är ljust. :)
 
Godnatt på er! :)
 
 
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0