Godmorgon!

 
I fredags blev det ridhuset med N pga det dåliga vädret. Jag hade förväntat mig att han skulle kännas på topp, för när jag red i måndags var han super fin! Och jag trodde med lite körning och omväxlande arbete skulle sitta kvar men nej. Så fick slita som ett djur men till slut lossnade han. :)
 
Har filmer men har inte bestämt om jag vill visa dem än. Han är riktigt jävlig vissa stunder.
 
Igår fick han skritta en sväng längs stubben bara och idag blir det ett nytt arbetspass ute i naturen. :)
 
Igår blev det också en sväng på stan och buffé på Hongkong med bästa vännerna. Bara en mysdag helt enkelt som avslutades med myskväll i soffan. Rätt skönt. ♥
 
Idag är det dags för en ny husvisning och därefter stallet. Senare i eftermiddag blir det LR-party hemma hos en go vän. :)
 
Btw, jag gillar nya blogg.se - enklare design + att man kan göra tidsinställda så det kan ploppa upp lite inlägg trots att man egentligen inte har tid att sitta här. Big like!
 
Nej nu måste jag göra ordning mig! Vi hörs snart! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0