confused

 
Ja!
Fan!
Fan..
 
Blandade känslor nu..
Känner mig arg och otroligt besviken över att det kanske inte blir något hus och istället kanske flera år i lägenheten till! ... :(
 
Vill och är också glad över att min C har fått en andra chans och blivit erbjuden en plats till de sista testen till polishögskolan. Riktigt kul! :)
 
Men det betyder att om han kommer in så är det två och ett halvt år i Stockholm, Växjö eller Umeå. Och då finns inte ett hus med på världskartan. För inte vill jag bo själv så länge. Eller? Kanske skulle jag klara det men ensam ute på landet. Känns så tråkigt. Det hade vart ett lättare beslut om det var mer centralt. :S
 
Nej fan. Men inte tänker jag vara kvar i den här lägenheten! Då blir det en hyres. En tvåa för det går inte.. Den här lägenhten ger mig ångest. Det är för trångt!
 
Allt blev så krångligt helt plötsligt och inte vet jag vad jag ska tycka och känna heller..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0