26 september

 
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Känner att det har vart mycket att fundera på nu ett tag... Men tänkte väl inte hålla er på halster längre utan att handlar om en häst.. till. ;)
 
Inget bestämt ännu. Men kanske... Väntar fortfarande på vissa detaljer och filmer på/om hästen. Vill inte hoppas för mycket ännu. Berättar mer när jag vet mer om läget. Men som sagt många detaljer att tänka igenom - det är inte att bara ha två hästar liksom.
 
 
I övrigt så är jag sjuk. Ont i magen/mår illa till och från. Huvudvärk - huvudet väger två ton. Sedan har jag också små ont i halsen och lätt täpt i näsan. Lite småfebrig igår eftermiddag, så kände att det är bättre att vara hemma idag och imorgon.
 
Så får se hur jag ska roa mig. Ska göra klart pim 2 i alla fall till att börja med. Kanske till och med hinner börja på pim 3 om jag orkar.. :)
 
Jaha liten update om läget.
 
Hoppas ni får en fin dag trots allt regn! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0