120912

 
Idag..
Jobbar till klockan fyra, sedan möta upp en fin tjej innan jag beger mig till stallet.
Väl i stallet blir det en uteritt för min kille. Kan dock inte bestämma om det ska bli skogen eller galoppbus på stubbarna? ;)
 
Ikväll är jag home alone. Då ska jag ta tag i mitt PIM-arbete. Vill få det där överstökat fortast möjligt.
För er som inte vet är PIM en datakurs alla förskollärare måste gå, även vi nyexaminerade.
 
 
Mitt nya liv började ju i somras men jag har tappat bort det någonstans på vägen nu. Men imorse kom det tillbaka. Ställde klockan på 06.00 - på med träningskläder och ut å traska! :D
Imorgon börjar jag klockan 9 så då blir det en löptur på morgonen. Detsamma gäller fredag. Måste få någon ordning på detta nu!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0