vilken turn around

 
Haft en ganska kass dag på jobbet, med mycket att göra. Kommer få en tuff vecka, men med två tidiga dagar det är skönt iallafall. Men som sagt kände mig rätt depp under dagen och det hjälpte inte att man blivit sämre igen. Suck. Gör mig bara frisk på en gång så jag orkar liksom.
 
Men... dagen tog en intressant vändning!
 
Fick ett bra samtal och två spännande mejl. ;) Så på onsdag ska vi kika på en lägenhet i Hallsta och på torsdag ska vi nog kika på ett hus - med stall utanför Västerås.
 
Sen det andra handlar om hästar ofc. Åh jag kanske är helt galen som eventuellt vill köp en häst till men faaaan jag vill å tror att jag kan få det fungera! Ja vet inom kort hur det kommer bli, men troligen avvaktar jag.
 
Nu ska jag förbereda mig lite för morgondagen. Sagotema. :)
 
Talk to you soon!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0