ute i god tid?

 
Godmorgon.
 
Har precis anlänt till jobbet - något förtidigt....
Men vi sov i Sura inatt och lilla fegis jag var livrädd för halkan och tänkte att det bra å vara ute i god tid, åkte bara sisådär en timme innan jag började. Så anlände ju såklart 30 minuter för tidigt. Ha!
 
Men hann ju kika in här då. ;)
 
Nej men ärligt igår kväll när vi åkte till Sura hade det skett en olycka så vi fick köa och det var super halt! Gick sedan in på vlt och läste lite och såklart stod det att flera bilar hade åkt av vägen på 66an. Och såklart får jag halvt panik. Men det gick bra och jag kom fram levande! ;)
 
Min förkylning verkar verkligen inte vilja ge med sig. Jag behöver seriöst tips på vad jag ska göra åt den här rackaren. Hostar, snorar, känner mig matt och på de har jag fått en explosion av blåsor i min mun. Hejja livet - vad har jag gjort för att förtjäna detta?
 
Kanske borde jag bli bättre på den där delen som kallas vila. Men har ju faktikst vart duktig i två veckor och inte har de hjälpt!? Nu vill jag inte ligga hemma, jag vill leva, jag vill rida, jag vill träffa människor och jag vill jobba!
Så kämpar på med mina krämpor ... to be continued.
 
I helgen vankas tjejfest. Det var ett tag sen och jag hoppas på en dunder kväll. Och girls, jag har en suprise till er. ;)
 
Nej nu går jag och jobbar lite.
Ha en bra onsdag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0