Tjolahopp!

 
Fredag. Tiden går fort. För mig betyder det två dagar till att vila upp mig på.Skönt. Hoppas bara min förkylning går över typ NU! Det är inte kul det här längre, tre veckor suck. :/
 
Just nu ligger jag raklång i vår soffa och kika på x-factor! Hejja Isak, Awa och Malcom! :) De är överlägsna!
 
Jag har kikat på tapeter idag med mamma. Fy fan säger jag bara. Det finns så många fina! Förstår inte hur vi ska kunna välja? Köket är klappat å klart men de andra rummen. Fy. Vet på ett ungefär vilka färgskalor.. typ. Hallen ska bli ljus så satsar på en ljus tapet i hela hallen. I vardagsrummet blir det antingen bruna kulörer eller svart/vit/silver. Hm. Sovrummet kommer med sannolikhet gå i lila toner. Men som sagt det finns SÅ mycket fina som jag vill ha. Fatta när man får ett stort hus att inreda! Mums.
 
Ja men ville bara titta in här en sväng å önska alla en trevlig helg!
Kram
 
 
Anonym
2012-10-12 @ 22:14:49

Ni har lite att fundera över :). Kökstapeten den va perfekt. Puss

Deblén
2012-10-14 @ 16:47:43

Ja, det är många rum att tapetsera i pilbo! :)

Svar: mmm vilken dröm det skulle vara! :)
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0