sjukskriven

 
Jaha då har man besökt doktorn idag. Och det resulterade i ännu en vecka i vilans tecken. Japp sjukskriven med andra ord. Så vad ska jag hitta på om dagarna? Ingen ridning, inge jobb, inte kan jag träffa folk fall jag smittar. Hm. Ser ut som jag får bunkra upp med bra filmer och serier.
 
Har ni några spännande recept på kakor, bullar eller annat gott är ni välkomna att dela, för kanske blir en del bakning kommande vecka. :)
 
Ska också börja packa ner vårt hem också och förbered för flytten. Först ut är allt "skräp" som ligger å trycker i vråar. Sedan också vitrinskåpet. Vi får faktikst försöka klara oss utan alla öl och drinkglas. ;) Sedan är det väl inte så mycket som vi kan packa än utan blir väl närmare sen.
 
Om jag är tillräckligt pigg ska vi åka och köpa köksbord och titta mer på tapeter. :) Gud vad jag vill flytta nu!
 
Letar också stallplats för fullt i Hallsta. Så om någon vet om något mindre stall kring hallsta hör gärna av er till mig! :) Jag och min pensionär nöjer oss med det mesta. Dock söker jag ju medryttar/foderhäst som jag kan träna lite mer effektivt med och kanske till och med tävla också. :)
 
Ska bo ännu en natt i hallsta innan jag flyttar hem igen. Ganska skönt att bo här å bli lite ompysslad, men det ska bli skönt att komma hem igen med. :)
 
Nu vankas fotboll, te/kaffe och min nybakade daimkaka. Najjs!
 
Host host å go'kväll!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0