One step forward

 
Igår var det Söndag, det var en bra dag.
Städade líte, packade lite sålde lite. Och sen till dagens höjdpunkt. Provrida en häst, och jäklar det var kul!
Det gick lite sådär men vill absolut pröva mera mera! :) Väldigt personlig häst med stora rörelser som gjorde att jag flög som en liten vante när det vankades bocksprång! ;) Men vi redde ut dem och sedan gick det helt okej. Så behöver rida han lite mer för att hitta takt och känsla. Men väldigt spännande.  
 
Så är därför nu grymt taggad på ridning. :) På tisdag ska jag sätta igång N så jäklar ska jag komma igen. Håll alla tummar att min förkylning håller sig på mattan eller helst ger med sig helt. ;)
 
Ah känner mig as glad! Äntligen kanske jag kan satsa så som jag vill på/med hästar. Känns så kul och känner mig taggad för att utveckla mig och ta nästa steg. :)
 
Bjuder på lite ridminnen :)
 
Första sommaren hos Ulf & Marianne - Arrak var min första sköthäst.
 
Norre blev också min sköthäst och snabbt en favorit och bästa kompis
- här är vi på hoppträning 2007.
 
Hästen Kalle som för det mesta slängde av mig! ;)
 
Gigantiska men snälla Heiniken som jag fick rida då och då. Fin kille. R.I.P ♥
 
2008 började jag rida Napolie - av henne lärde jag mig massor och hade mycket kul.
 
Jag och Napolie 2009. Vila i frid tjejen. ♥
 
Många bröllopskörningar har vi hunnit med. :)
 
2010-06-01 blev Norre officiellt min egen. ♥ ♥
 
Och tillsammans har vi utvecklats så mycket och kommer ha en fortsatt fantastisk resa..
I många år till hoppas jag. ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0