hemma och vilar

 
Efter många om och men och rådfrågning hos 1177. Blev jag hemma ännu ett par dagar. Troligtvis är det min astma som gör att jag har hosta och är roslig i bröstet. Mina slemhinnor är extra känsliga och personer med astma blir ofta mer förkylda än andra. Så jag är hemma två dagar till att börja med. Sedan får vi se om jag måste sjukskriva mig eller om jag kan jobba. :/
 
Ja det är inte kul det här. Jag har sagt ifrån mig all ridning. Åker endast ut och kollar av pållen och mockar lite. De rekomenderade ju att jag skulle vara ute en stund varje dag så..
 
Har bott hos mamma inatt eftersom C jobbar natt. Så kommer troligen sova här två nätter till. Vill att C ska få sova ordentligt på dagarna och är jag hemma kommer det ju inte ske. Så ligger här i soffan med deras hund Yonna. Super mysigt. :)
 
Hoppas alla ni andra får en fin jobbvecka!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0