Hej på er!

 
Host host.
 
Sitter och filar på min shoppinglista till Gekås - Ullared nästa helg. Den börjar bli lååååång. :) Längtar. Hoppas bara att jag hinner bli frisk. :/ Är ju som sagt sjukskriven tills onsdag. Sedan har jag semester på fredagen. Så en jobbdag får det minsann bli nästa vecka! :)
 
Den enda dagen är det också dags för fotografering! :D Det ska bli så kul. Mitt första foto som lärare tillsammans med min grupp! Underbart! Känns liksom riktigt kul - ännu nått av bocka av att jag gjort typ. Ah ni fattar.
 
Ja jag saknar att jobba. Saknar flera av mina kollegor men saknar främst barnen. Även om de ibland är pain in the ass är de bara helt underbara och förgyller ens dagar med underbara kommentarer och ord. :)
 
Börjar bli lite smått uttråkad av att vara hemma... Tips på vad jag kan hitta på?
Har laddat hem en del filmer.plöjer igenom New Girl å Revenge.
 
Åh just det vi har typ bestämt oss för vilka tapeter vi ska ha! :D Trodde aldrig det men jo vi lyckade hitta nått vi båda gillade.
 
Köket kommer gå i vitt - en vit bröstpanel och en svart/vit tapet med hästar ovanför. Nu tänker ni "What hästar? Kom igen liksom"... Men jag lovar er det kommer bli awesome! I will show you! ;)
Hallen går också i vita/svarta toner.
Vardagsrummet kommer ha en fondväg som går i brunt å oranget. Japp jag ska oranget. ;) Sedan blir det nog någon form av latte färg kanske på resten av väggarna? Vi får se - de måste hjälpa oss att blanda något som passar.
Sovrummet kommer bli lila. Lovely ♥
 
Nej nu måste jag stänga ner. Ska äta en bit mat hos några kompisar och jag måste ladda upp med hostmedicin.
Kram på er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0