get me some sunshine

 
Tänk att det är lite sol idag för en gångs skull. Det har ju vart en sådan himla regning höst hittils. Jag sak inte klaga dock, de senaste två veckorna som har vart värst har jag ändå bara legat inne. ;)
 
Jag hoppas verkligen att det här soliga vädret stannar nu när jag börjar bli frisk så jag får njuta av en fin höst nästa veckan när jag tänkte återgå till mitt liv. :P Börja jobba och börja rida. Yes.
 
Allt med hästen blir också lättare om det blir lite finare väder. Har liksom haft täckeskris de senaste dagarna. N får just nu lov att gå i sitt tunna sommartäcke eftersom de tjocka inte torkar pga fuktigheten i stallet. Håller på bli tokig! Så ska investera i ett till lite tjockare regntäcke som jag kan ha å byta med. Men det kostar pengar! Så hoppas hitta nå kap på Gekås i helgen. ;)
 
Listan i övrigt till Gekås är oändlig! Massor med saker vi ska kika efter. :) Riktigt bra att vi planerade in en resa såhär innan flytten. Kommer nog förhoppningsvis kunna göra några kap. :)
 
 
 
Foto: jag med min nikon D60
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0