djurvän

 
Fy fan.
Har nyss tittat på Kalla fakta. Åh fy säger jag bara. Hur kan detta ske? Vet inte om jag vill besöka Parken Zoo längre.
 
Visst kanske djuren mår bra där men det som stör mig är att de har avlivat oskyldiga djur för ingenting. För plats? varför kan de inte vänta på förflyttning? Och hur de behandlat kropparna. Bara inslängda huller om buller i en frys?
 
Näe. Fy. Arg så de kokar!
Ska inte Parken jobba för att rädda utrotningshotade djur? Inte avliva dem på grund utav att de inte längre vill ha dem?
 
Nej jag känner mig ledsen på Parken Zoo nu.
 
Sitter och lyssnar på debatten i tv4 news nu. Expertern i studion bara mosar ner VDn. Olika kattdjur får inte vara i häng bredvid varandra men det har dem. De har leoparderna inne vilket man inte heller får. Ja fler exempel finns. Suck. Det gör ont i mitt hjärta.
 
Ljug inte gör rätt istället. Stå för det ni säger - stå för det ni har sagt att ni faktiskt gör!
Rädda utrotningshotade djur!
 
 
Foto: Lejon från Kolmården i somras, fotat av mig.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0